Verhalen Forum

Verhalen & RP's verzinnen en schrijven!

In deze kamer kun je chatten
By GoatBlaat
Ik heb voorlopig geen vakantie, hooguit weekendjes weg eind mei (Keltfest weekend) en begin juni (Fortarock). En daarna pas 1 t/m 16 augustus ofzo :'D
EFF ben ik ook niet geweest, had wedstrijd en had voorgevoel dat ik verder kapot zou zijn - en het is uitgekomen x'D Ben wel 1e geworden met de Koningsdressuur op de manege en ik mag door naar de F16 officieël, maar weet nog niet zeker of ik de aankomende wedstrijd weer meedoe.

Wat ik wel weet is dat ik bezig zal gaan met afvallen :3 Yeuy.
By GrimReaper
Ik had wel willen gaan, maar moest zaterdag werken en zondag had ik een verjaardag =( Misschien dat ik nog in september naar Arcen ga.

Netjes dat je eerste bent geworden! Ik ben er een beetje uit met dressuurtermen, wat is de F16 precies?

Lijkt me ook vermoeiend, gaan afvallen terwijl je al druk bent o.o Zal het gaan lukken denk je? Ik heb er persoonlijk altijd veel moeite mee. Ik begin misschien goed, maar daarna voelt het altijd als een "moetje" (het extra sporten, letten op je eten, etc.) dat ik naar afhaken neig =( Bij mij valt er van te weinig wilskracht/doorzettingsvermogen te spreken. :roll:
Dat en als iemand die graag bakt, blijven bepaalde dingen toch veel lekkerder 0=).
Veel succes in ieder geval! =)
By GoatBlaat
Moet wel zeggen dat ik naar Keltfest ga (heel het weekend) en Castlefest (volledig), da's wel genoeg op m'n plaat qua fantasy evenementen ghehe xD

En dankjewel :D Cooper waar ik op mocht was echt ontiegelijk sterk, maar reed verder wel fijn ^^
De F16 (FNRS) kan je vergelijken met het KNHS L1/L2 niveau :) Samen met een andere meid van mijn leeftijd ongeveer rijden we dat niveau als we doorgaan met wedstrijden, wel leuk een beetje concurrentie, haha!

Het scheelt voor mij dat ik ploegendienst draai, dan heb ik wat meer tijd overdag om eraan te werken xD Ik ben geen koker of bakker, maar wel een snoeper dus ik kan stuiten op een moeilijke tijd of wat :'D Maar ik heb wel een doel, afvallen voor makkelijker leven en een stuk meer weer kunnen ^^
Had vandaag wel een rustdag though vanwege vreselijke spierpijn na een dansles gister, haha xD En alsnog acute misselijkheid en overgegeven, best stom, maar shit happens I guess :')
By .ruka.
Ik probeer ook weer af te vallen, maar toch merk ik dat het best moeilijk is o_0
Ach ik probeer het zo goed mogelijk te doen; al houd ik teveel van snoepen :P

Gaaf dat je mee mag doen aan die wedstrijd!

Trouwens: Hebben jullie nog last van foutmeldingen of rare dingen aan het forum?
By GrimReaper
Wat je ook doet, leg jezelf geen restricties op qua eten. Dat werkt enkel averechts. Het punt is enkel dat je beter kan letten op de grootte van je portie dan per se of iets "gezond" is of niet.

En nee, ik heb tot zo ver geen last met gehad van foutmeldingen of vreemde dingen op/aan het forum.

Concurrentie houd je inderdaad gemotiveerd =). Veel succes ermee!
By .ruka.
Ja ik ben de site aan het updaten ;) Dus alles staat nu even overal en nergens :P Ik ga ervoor zorgen dat het vanavond weer goed is! :D
By GoatBlaat
En ik ben er nu pas weer lol xD Hahaii~

Restricties op het eten werkt idd niet zo, maar erover nadenken dan wel. Van 'heb ik dit nou werkelijk nodig?' en voor ik het weet heb ik water of suikervrije kauwgom gepakt op me werk :'D En ook consequent brood smeren en eten voor overdag of in de avond na een maaltijdsalade/warm eten :') Verder doe ik 3-4 keer in de week fitnessen.
Best wel stom nu ik blijkbaar snel conditie oppik; pas op niveau 15 op zo'n fietsje ging mijn hartslag net aan op 130 XD

Voor zover ik weet zie ik geen rare dingen of wat dan ook, maar ja, ik was vorige week ofzo voor het laatst op het forum x'D
En yay wedstrijd :3

Edit 5 mei: YEUY NIEUWE FOON EINDELIJK HEEHEE (m'n S4mini was vorige week overleden en mocht een nieuwe uitkiezen als ik wilde. Is een S5 Neo geworden :3)
By .ruka.
Ow jij bent goed bezig! :P
Bouwja ik ben 2 kilo sowieso al afgevallen door op te letten; dus ik ben blij!
Maar goed dat jij aan het fitness bent! Moet ik namelijk ook doen X3 Ga ik ooit nog doen.

Ow nieuwe phone is altijd positief! Jij bent wel erg goed bezig allemaal X3
By GoatBlaat
FINALLY AFTER SIX YEARS OF CONSTANT STRESS YES I'M KICKING ASSES-
For now :'D

Goed bezig Ruka met het al opletten, da's al best wat 2kg :3 Way to go!
En fitness is soms een pain in the ass, but worth it already hehehe xD

Nieuwe phone is zalig ;3; Couldn't wish for better, S4mini was al een idioot geval, waarschijnlijk laat ik die niet eens repareren :')
By GoatBlaat
Kinda edgy atm, weird things happening at work atm and having to look for a new job, since Manpower's being a downright shithead :/
By GrimReaper
Wat voor vreemde dingen gebeuren er dan? Of zijn mensen gewoon lullig bezig?
En ik ken het gevoel van een nieuwe baan moeten zoeken; het zuigt. Ik ben zelf kennelijk overal al te oud voor ofzo. Dat is, als ik al een reactie terug krijg. --_--
By GoatBlaat
Het is één grote puinhoop sinds dat er een nieuwe planningssysteem van kracht is gegaan. Niemand weet op welke afdelingen die moet zijn, wat die precies moet doen, rare tijden.. Net zoals gisteren, dat ik om half5 's avonds moest beginnen, en dan werken tot kwart voor 9. Kom ik daar aan op het werk: 'Oh, iedereen was al afgebeld.' Hebben ze mij verdomme niet eens afgebeld.

En ik heb nu nog recht op sowieso 2 weken salaris, dat gaat om 600-720 euro ongeveer, omdat ze verdomme vorige week het niet hebben uitbetaald van de week daarvoor.
Echt waar, GEEN zaken doen met intern Manpower bij DB Schenker, het is daar één grote shitzooi.
By GrimReaper
Klinkt inderdaad lekker handig, dat niemand weet wat te doen of waar te moeten zijn. Altijd handig als ze nieuw systeem invoeren, maar niet eerst controleren of het wel werkt.
En dat een bedrijf je nog geld schuldig is, zuigt helemaal. >.>
Hopelijk wordt het spoedig gerectificeerd.

Sta je dan wel goed in het belsysteem? Of hoe dat mag heten tegenwoordig. Dat zou ik dan ook nog voor de zekerheid nagaan.
By GoatBlaat
Het is ondertussen rechtgezet, maar ik houd mijn hart vast voor het gekut en gedonder met salaris van afgelopen week. Echt waar, ik heb nog nooit zoveel pissigheid gehad op Manpower intern >.>
En zij weten mij heel goed te bereiken, ik ben namelijk 1 keer eerder afgebeld. Dus ik heb een leuk mailtje hun kant op gesmeten.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]