Verhalen Forum

Verhalen & RP's verzinnen en schrijven!

In deze kamer kun je chatten
By CrazyCuddle
Omdat het vorige onzin topic al op pagina 53 was, hier een nieuwe! =D
Op de vorige gaat een slotje.

Brand los!
By henk
Zoveel views!
Jij bent bestwel populair o.O
By DontKnow
kai populair! ;D

O wouw tweede onzintopic al.. Wat hebben we veel zinvolle dingen te melden zeg haha.
By Kaida
Hahahahahahaha de views.

Haaaaiiiii.
By Kaida
DontKnow wrote:Ik kan gewoon niet geloven dat vandaag al m'n laatste schooldag was.. :|

Was het leuk? :D

(Wat zijn jullie laat trouwens, of ligt dat aan mij?)
By DontKnow
Jaa was leuk!

Maar de meeste scholen doen het voor de examentrainingen toch? Alleen wij doen het de allerlaatste dag van de examentrainingen. Morgen is het 'officieel' laatste dag, dan gaan we naar een pretpark. (poging van school om examenstunts niet door te laten gaan haha)
By GoatBlaat
Heb binnenkort mijn allerlaatste stagedag wss :')
Al duurt 't nog een tijdje eer ik ook mijn laatste schooldag (opnieuw, vmbo-tl eerst en nu MBO) heb..

UGH. Heftige dag vandaag, maar ja.

EXAMENSTUNTS~ ftw.
By DontKnow
Heftige dag? Alles nu weer goed?

Zucht ik hoopte dat motivatie wel zo komen, maar 1 dag voor het examen is het nog steeds ver te zoeken. -.-"
By GoatBlaat
Heftige dag(en) als in - vrijdag een ingeslapen pony op m'n stage, die werd toen afgevoerd. Best vreemd om zo'n stil dier mee te maken. En daarop gister dat m'n lievelingspaard op de manege waar ik altijd rijd óók was ingeslapen. Allebei vanwege de leeftijd though, maar het is alsnog best wel.. kut. :/

Probeer alles bij elkaar te rapen qua motivatie D: En desnoods steek je heel je examen in de fik ofzo. Krijg je vast een goed cijfer voor het spelen van de Pyromaan OwO
By CrazyCuddle
Oh, dat lijkt me zo erg als 'jouw' dier moet worden ingeslapen :( (ook gebeurt met onze hond, maar daar kwam ik pas jaren later achter) Kan me voorstellen dat dat behoorlijk kut is, ja..

@Esther: Gewoon doen ofzo? Zelfs al ben je ongemotiveerd als de pest. Want niet leren, daar krijg je achteraf vast spijt van :c
By DontKnow
Wow dat is idd heftig, geit. Ik begrijp wat je bedoeld. Het ziet er zo onwerkelijk uit. Zo'n groot dier lijkt me nog vreemder om te zien. (als je begrijpt wat ik bedoel, want paarden zijn zeg maar altijd zo sterk en levendig zeg maar.. )

Examens gaan wel lukken denk ik. Hoop ik. Maar het scheelt gewoon zo veel als ik rustig blijf en positief. Gelukkig heb ik echt een heel fijn rooster zodat ik voor elk vak een paar dagen heb.

Iedereen(kaida, eta, en andere) die hier ook examens heeft heel veel succes! :3
By Etamin
Ja, jij ook veel succes met de examens. Ik moet zeggen, het scheeld inderdaad een hoop dat hemelvaart en pinksteren er door heen vallen, dat geeft je extra dagen.

@Geit: Dat is wel meteen twee in een korte tijd, inderdaad aardig heftig. Het zijn ook dieren waar je veel aan gaat hechten.
By .ruka.
Heeft een van jullie of meerdere mensen op hogwarts gezeten? X3 Dat was toen ook een heel druk bezocht forum van allemaal mensjes :P
By DontKnow
Bestaat dat forum al lang?
Want heeel lang geleden heb ik wel een tijdje op een harrypotterforum gezeten, waarvan ik de naam vergeten :p
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]