Verhalen Forum

Verhalen & RP's verzinnen en schrijven!

In deze kamer kun je chatten
By .ruka.
Ja ik kon deze schoenen ook niet laten. The mad hatter staat erop!! :P
Dusja, vandaag of morgen hier hoop ik! Hopelijk passen ze, ik ben zo bang dat ze te groot of te klein zijn :(

Welk shirt heb jij gekocht!
By GrimReaper
Hele aparte schoenen. Zou je op die hakken kunnen lopen? o_O
Ik zou echt mijn nek breken, maar ik loop dan ook bijna nooit op hakken =P
By GoatBlaat
https://www.qwertee.com/product/wonderland-moon
Deze heb ik erbij gekocht :'D En nog een Silly Walks Abbey Road shirt :') Moet toch wat eh.
Naar verwachting zijn die volgende week binnen, hopelijk nog voor ik naar Brussel ben haha xD

En die hakken zijn niet zo hoog en nauw hoor Grim, zelfs ik zou er op kunnen lopen x'D
By GrimReaper
Was meer vanwege de vorm ook =P En onderschat mijn vermogen niet om mijn enkel te verzwikken met een hak of vreemd te gaan lopen XP Te gewend om mijn voeten volledig af te wikkelen en ik krijg het idee dat, dat niet de bedoeling is met een hoge hak x3

Leuk shirt trouwens =)
By GoatBlaat
Geen zorgen, ik heb dat precies eender met hakken x'D Maar ik loop er al sowieso zelden meer op, i.v.m. m'n werk (veiligheidsschoenen) en dat ik zelden meer naar buiten ga zonder echt speciaal op te doffen x'D Denk dat ik mijn voeten ook zowat vermoord als ik lang op hakken ga lopen en denk ook dat het er niet zo uitziet atm.. .___.;
Zit wat vast in slechte rotzooi atm en heb mezelf wat gekrabt gister :'D Klerezooi op het werk.

En thanks :D Hoop dat 'ie binnen is voor volgend weekend x'D
By GrimReaper
Ik weet zeker dat ik mijn voeten vermoord als ik lang op hakken loop. (Wel eens geprobeerd om er dan leuk uit te zien als ik naar een verjaardag ofzo ga... Volgende keer zonder de hak xP)
Voor mijn werk loop ik ook steevast op meer stevige schoenen, ben eigenlijk nog aan het kijken naar goede veiligheidsschoenen. Mijn "schoonzusje" had laatst leuke gekocht, die zagen er meer uit als sneakers, maar hebben wel stalen neuzen en etc. =)

Oei, dat is wat minder =(. Ik herken het, steevast door stress, maar hopelijk kom je uiteindelijk op een punt dat je het niet meer hoeft te doen/nodig hebt/ doet. :) Sterkte!

*krijgt nu ook zin om weer eens iets aparts te kopen* >< Een cadeautje aan mijzelf... Hmn... *gaat daar eens over nadenken*
By GoatBlaat
Dat geloof ik graag, en zwikken in de enkels als een baas x'D Laatste tijd sowieso meer gare pezen, maar moet gewoon meer lopen ofzo.. *headdesk*
En die zijn er ook inderdaad, sneakers met harde neuzen en hakken :)

Jep, klotestress eist z'n tol. Zijn op zich wel mooie krassen geworden x'D Maar net als ik denk van 'hé, lekker bezig enzo' dan opeens weer *TJINGLEBOEM* HEDDE GAI MEN GEMIST?! met de negativiteit :'D Op een dag zal het zo goed als over zijn, maar voorlopig nog niet vrees ik. Wel heb ik leuke dingen ingepland, wat een beetje kan schelen .w.

Dan ga je ff neuzen naar snuisterijen, zijn er zat winkels en artikelen voor :3
By GrimReaper
Dat scheelt meestal wel ja, leuke dingen in het verschiet =)

Helaas is er een verschil tussen iets willen en mijn bankrekening XP Moest laatst een nieuwe accu voor mijn auto -.- Dus nog even wachten weer met een snuisterijtje voor mezelf =( =P
By GoatBlaat
Eeeeeeen kon het niet laten en er is weer een leuk iets in de planning bij gekomen :'D Zo kom ik het jaar wel ongeveer door hahaha x'D

Maar best wel butt als er opeens meer kosten bij komen als verwacht, maar een accu voor je auto kan handig zijn xD Heb er zelfs twee, eentje in reserve in het geval die in mijn auto opeens de geest geeft. Een 16 jaar oud apparaat dat niet zo goed onderhouden is, wilt nog wel eens de middelvinger aan me geven :'D
Een snuisterij kan altijd nog ^^

(Notitie aan mijzelf; kramp in je borstspier is dusdanig klote dat je amper kan ademhalen omdat het zo'n zeer doet x'D Ik word oud, kan niet meer op de bank slapen lol!)
By GoatBlaat
MEEHHHHH.
Probeer ondertussen wat dingen uit te werken wat betreft char-geschiedenis op de een of andere manier, gezien de meesten van mij elkaar kennen :'D It's definitely hell.
By .ruka.
Sorry mensjes! :P Ik was druk met een project en ben naar Dutch comic con geweest! :D Ik ga zo snel mogelijk proberen te posten ;)
Hoe is iedereen hier?

En op die schoenen is te lopen hoor ;) Niet SUPER goed door mij, maar hey, ik ga het leren!
By GoatBlaat
Yeuy DCC! Vriendin van mij was daar naar toe geweest hehe xD En snel posten dan maar :P

*basically not wanting to move about* Wil gewoon niks doen wat dat betreft en meer slapen :') Maar ben zo of fitnessen of zwemmen. Ik ga wel ronddobberen als een zeehondje.

Alles valt te leren wat dat betreft ^^ Ik heb ook ooit op hakken moeten leren lopen, lol xD
By .ruka.
Helaas, helaas :(
Ik kijk af en toe, maar het blijft rustig. Ik moet maar weer is op meer dingen reageren :p
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]